1 Ocak 2011 Cumartesi

Kısa ve Öz.. Yeni Bi YıL 2011

*Yeni bi yıl.. İzmirde yeni bi yıl.. ailemden uzakta ilk yeni yıl.. ve daha bi sürü tanım işte.. ama hepsi aynı yeni bi yıl yeni bi yaş..

*Değişiyorum farkındayım.. İyi ve kötü bir sürü özellik geliştiriyorum.. insanlardan kopuyorum.. kendime yaklaşıyorum.. Değişime açılıyorum.. Korkularımı bilinçaltıma tıkıyorum..

*Yine uzuuun zamandr yazmadım. olay meşguliyet falan da değil.. öyle geziyorum tozuyorum.. anı yaşıyorum.. ne düne bakıyorum ne yarına.. sadece o an kimleysem ne yapıyorsam tadını çıkarmaya bakıyorum..

*Grubum vardı okulda.. görünüşte hala var.. bilmiyorum.. bağlanamıyorum.. önemsenmio gibiyim ama bunu da önemsemiyorum..kopuk kopuk yaşıorum işte..

*Yeni yıl için her yıl olduğu gibi planlarım var tabi.. Bi kere bu yıl saçımın rengini değiştircem.. kesin kararlıyım.. yaz için düşünüodum aslnda ama vazgeçtim.. eve gider gitmez kınayla değiştircem saçımı.. kızıl bende nasıl durur bilmiyorum ama denemekten ne çıkar ki.. :))

*aa iki hafta snra eve gidiyorum tabi onu da unutmamak gerek.. önce şu finalleri atlatcam tabii.. ay kısmet takmıorm :))

*Bu ara çok şükür bi problemim yok.. Yurttan ilk yazım 2011e denk gelcekmiş.. Umarım hayırlı gelir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder