25 Ocak 2011 Salı

Ordan Burdan Derleme Saçmalıklar


*Yazacak hiçbir şey yok. Sıkıldım. Aslnda yapacak şeyler var ama yapasım yok. off!!

*Kendimle ilgili bir kitap yazmak istiyorum. Ama başrolün bu kadar sıkıcı olduğu kitap eğlenceli olmayacak diyor iç sesim.

*Gidip görmem gereken bi sürü insan var ve biliyorum hepsi döneceğim haftaya kalacak ve yarısından fazlasıyla görüşemeyeceğim.

*Sakinleşesim var:((

*2 lafından biri "sevgilim o gün" diye başlayıp durmadan sevgilisini anlatan, sıkıldığınızı bi türlü anlamayan ve sevgilisyle msjlaşırken ne anlattığınızı dinleme nezaketinde bile bulunmayan arkadaşlara sahipseniz kaçın. Bu kadar sinir bozucu bir deneyim olamaz!!!

*Eskiden evcilik oynardık yaa...Saatlerin nasıl geçtiğini anlamazdık. "Anne daha yeni başladık" diye sızlanırdık her gidiyoruz lafında.. Hayat ne kadar doluydu..Galiba yaşlanıyorum :(

*Gidiyorum işte saçımı boyatcam bugüne kadar bekledim hadi bakalım hayırlısı!!! (boya dediğim kına daha boya aşamasına gelemedm:))

1 yorum:

  1. medanşeri vaktini ayırıp yazıma yorum yapmışsn çok tşkler.. bi kaç gün sonra gördüm tabi ben ama olsn :) karamsar ruh halimden kurtuldum çok şükür ilk yorumu görünce daha da mutlu oldum. sevgiler tşkler :))

    YanıtlaSil