17 Şubat 2011 Perşembe

Durum: yazı öncesi gerilim




Midemde bir şey var. Aç değilim. Tok da değilim. Canım şekerli ya da tuzlu bir şey istemiyor..
Deli gibi yazasım var. Ama yazack bir şey yok..
Offf..
Bu çok sinir bozucu..
Ama başladım yazmaya..
Beğendim de.. Bu kolay gerçekleşen bir durum değil..
Anlayacağın blog.. Ben bir şeyler yazıcam.. Ciddi ciddi yazıcam taşkala (antakya dilinde geyik:) değil.. Ama sıkıntılıyım.. Bazen kitaplarda okurdum. Yazarlar kitaplarını yazmadan önce böyle bir ruh haline bürünürlermiş. Kimseyle konuşmaz cevap wermez hiçbir şeyi beğenmez, hep birşeyler ara ve bekler gibi bir hal alırlarmış.. Haşa ben yazar falan olamam ama sanırım okuduklarımı şimdi daha iyi anlıyorum..
Düşüün düşün ...tur işin :)

2 yorum:

  1. Profösyonel yazarlar,yazı öncesi çok gerilirler. Sen de öylesin. Sen de gerçek bir yazar olma yolundasın. Kendine kızmamalısın. çünkü sorumluluk duyuyorsun..

    YanıtlaSil
  2. :)) tşk ederm bu yorum baya motive etti beni :)

    YanıtlaSil