7 Şubat 2011 Pazartesi

Neler yaptım?..

*Ay bu ara çok şükür kafam çok rahat..

*2gündür arkadaşımdayım. O da hatayda ama farklı bi ilçesinde oturuyor. Yakında okula gideceği için gitmeden göreyim dedim vr ani bi kararla yanında gittim. Harikaydı. Annesi gil de evde değildi tam üniversite evi gibiydi. dağınık dağınık :) ...yedik içtik gezdik. Baya bi motive oldum anlıcağın blog :)

* Yarın liseden arkadaşlarımla buluşucam. Kocaeliden, ankaradan,eskişehirde, burdan o kadar değişik yerlerden bi sürü insan bi araya gelcez. Heycan dorukta :)

*Bu 2 gün içinde çook önemli bi deneyim edindim. Soba yaktıım :) Bildiğin kömür sobası yaktım. seneye eve çıkmaya düşünüyorum ya kısmetse yemektir, soba yakmadır herşeyi izlyorum öğrenmeye çalışıyorum. O gün de arkadaş bi türlü uyanmadı. Kalktım baktm donuyorum. Güç bela yaktım sobayı. E tabi kendimlenle de güzeelce gurur duydum :)

*Unutmadan bahsedim bugün ilkokul öğretmenimi gördüm. Çok mutlu oldum yaa. Ama hüzünlendim de hiç yaşlanmaz dediğimiz o kadın bile yaşlanmaya başlamış..canıım :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder