6 Temmuz 2011 Çarşamba

Erkek Fatma!!

* Kendime duyduğum şüphe ölçüyü kaçırmış durumda. Sanırsam sonum Alzheimer! İnsan bu kadar unutkan olmayı nasıl başarabilir ki? ayrıca 'tarihin en unutkanı' şeklinde bir rekor varmıdır kırılabilmesi mümkn müdür merak etmekteyim.. Bu ayrı bir konu tabi.. Sabah bir şey söylüyorum akşam söylediğim şeyin içeriğini hatrlamıyorum. Birşey söylediğimi hatrlıyorum ama hatrlamam gereken kısmı hatrlamıyorum!!!!
Mesela bir apartmana girdim. Apartmanın şekli,cismini,rengini hatta ve hatta bastığım zilin o düğmelerin ne tarafında olduğunu bile hatırlıyorum ama o apartmana hangi yoldan nasıl ulaştığımı hatırlayamıyorum..
Bir kişiyle nerde nasıl konuştuğumu o kişinin o gün ne giydiğini hatırlayabiliyorum ama adını hatırlayamıyoruuuummm!!!! Sorun beynimin hangi bölümünde merak ediyorum..


* Lan blog ben erkek fatma mıyım lan!!!??? Bu ne çeşit bir hakarettir yahu.. Bir de bir değil iki değil çok kişi söylüyor. Ya tamam öyle elbisedir etektir giymem, tamam sokaktaki çocuklarla futbol oynamak (beceremesem de) zevktir, tamam erkeklerle rahat rahat konuşurum, hatta ve hatta tamam erkeklerle lanlı lunlu konuşurum.. Ama erkek fatma olmak o kadar kolay mı! Ay ağırıma gitti bu laf nedenini çözemedim ama çözünce paylaşcam!



* 7 imde neysem 70 imde oyum. Kabul ettim bazı konularda bir arpa boyu yol alamıyorum! Kısa ve acil bir yazıydı. Yazmasam da değişmezdi birşey ya neyse! Off sinirim sadece kendime!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder