11 Şubat 2012 Cumartesi

Bir Çeşit Ben Alışverişte


Dün akşam Bir Çeşit Ben hazırlanmaya başladı. Güzelce saçlarını düzleştirdi. Tam tamına 20 yıllık bir arkadaşı vardı: Kara Böcük. Evet doğduklarından beri arkadaşlardı :) Onla alışverişe çıkcaklardı. Bir Çeşit Ben erken gitti alacaklarını belirledi. Kara Böcükü gelince de önce güzel bir yemek yiyip daha sonra da alışverişlerini yaptılar. Kara Böcük 'ü hastaydı bu yüzden Bir Çeşit Ben onu çok yormamaya çalıştı.

Bir kaç günden beri ciddi anlamda yemek yemekten kesilen Bir Çeşit Ben'in morali düzelmeye başlamıştı. Evet Geveze hala aramamıştı. Bir Çeşit Ben dün akşam Geveze'yi arkadaş olarak görmeye karar vermiş ve üzerinden büyük bir yük atarak her zamankinden daha erken uyumayı başarmıştı. Ancak bütün bu rahatlık onu rüyasında görene kadar sürdü.. Rüyasında Geveze kendisini arıyordu. Uyandığında Bir Çeşit Ben için her şey yeniden başlamıştı. Yine aşıktı ve yine olmayacağını biliyordu. İşin kötüsü aşıksan aşıksın ne güzel... Niye hastalık yaşar gibi yaşıyosun ki bunu dimi? Ne diye uykusuzluk çekip yemeden içmeden kesiliyosun ki?!

Neyse alışverişte Bir Çeşit Ben erkek fatmalığını üzerinden atıp hayatının ilk eteğini aldı. Kendi çapında bir kombin yapıp mutlu mesut eve geldi. Kadınların bu alışveriş çılgınlığının nedenini anlamıştı. Erkekler her ne kadar kadınların alışveriş çılgınlığından şikayet ediyor olsalar da bunun nedeninin kendileri olabileceğini düşünmeliler...

Bir de alışverişte aldıklarını deneyince Bir Çeşit Ben'e bir çeşit özgüven geldi :) Geveze onu böyle görünce hayatta dayanamazdı. O an kendini çok hain hissetti. Erkeği etkilemek için kadınlığı kullanmak dedikleri bu muydu yoksa????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder