23 Mart 2012 Cuma

Piknikteyiz

Bir Çeşit Ben için bu iki gün çok garipti. Yavaş yavaş eskiye dönüyordu sanki. Bir sorun olduğunda ya da kafasında düşünceler dolandığında kimseye anlatmamaya başlamıştı. Dün de onun için böyle oldu. Tüm gün nefes alamadı ama kimseyle de paylaşamadı. Durumu farkeden Geveze'nin ısrarıyla içinde ne var ne yoksa söyledi. Geveze'yle ilgili sorunlar vardı. İşin özü daha anlayışlı, daha ilgili bir sevgili istiyordu. Kimseye anlatamıyordu çünkü birine anlattığında Geveze hakkında söylenecekleri de, kendi kendini daha çok hırpalayacağını da biliyordu.

Geveze'ye elinden geldiğince anlattı. Sonra da rahatladığını hissetti "ben anlattım anladıysa da anlamadıysa da bişi yapamam"diye düşündü. Artık bir şeyleri dert etmekten yorulmuştu.

Ertesi gün için grupça piknik düzenlemişlerdi. İplerini toplarını aldılar gittiler. Oynadılar zıpladılar. Varyemez Pembe Kafa, Gamsız ve Evdaşlarla unutamayacağı bir gün yaşadı. Herkes için deşarj olabilecekleri bir gün olmuştu. Mangal harika olmuştu. Oyunlar oynadılar. Geveze, Bir Çeşit Ben'le konuşmaya çalıştı. Günün sonunda araları düzelmişti.Fazlasıyla. O kadarki herkesin içinde Geveze, Bir Çeşit Ben'le gayet ilgilenmişti. Bir Çeşit Ben'in istediği de buydu. Değer verildiğini görmek. Onlar cidden garip bir çifttiler. Bir Çeşit Ben'in öğrendiğine göre hiç bir şeyle ilgilenmeyen Gamsız bile "Oğlum bunlar nasıl çift dün 10 metre uzaklardı, bugün dipdibeler" demişti.

Bir Çeşit Ben sınavlardan önce gerçekten rahatladığını hissetti. Artık yavaş yavaş normal şeylere dönmeliydi, derslere başlamalı, Feriha'yı izlemeliydi. Bir Çeşit Ben eski normal hallerine dönmeliydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder