6 Nisan 2012 Cuma

Tv, Tv Olalı Böyle Aşkla İzlenmedi


Bir kaç gündür tam bir öğrencilik yaşıyoruz. Fakirlik desen var, ödev stresi, sınav gerginliği ve hayat yorgunluğu...

Bu bir kaç günde televizyonumuz da bozuldu tam oldu. Normal şartlarda doğru düzgün televizyon izlemezdik ama bir şeyin değeri, yokluğunda anlaşılır derler ya aynen öyle oldu. Öyle Bir Geçer Zaman ki'nin yüzüne bakmıyordum. Ama o gün ekrandaki karıncalar arasında dolanırken Ali Kaptan'ı görünce bi kötü oldum. 2 gün daha Fox'u karıncalı haliylen izleyip ve anlamayıp dayandım. Fox'un dizilerinin kendine göre bir özelliği var: Brezilya dizileri gibi. Kim kimin nesi belli değil. Yazın bi ara kuzenim Deniz Yıldızı'nı izliyordu. Ben de bu kim dedim ama sormaz olaydım. 'Bak şimdi..' dedi yarım saat geçti ama olay bitmedi. O bölümü de kaçırmış olduk.

Bir de Yer Gök Aşk'la akraba dizisi Lale Devri var. Yer Gök Aşk'taki Toprak, Lale Devri'ndeki Çınar'la evlendi. Böylece iki dizi akraba oldu. İkisinde de bir entrikalar bir entrikalar...

2 günün sonunda dayanamayıp uydumuzun düzelmesi için gerekli mukaddes gereci üşenmedim aldım geldim. Koli bandını yani :) Böylece cam gibi görüntüye yaklaşmaya çalışan görüntüye sahip olduk. Ben de bunu Show'un çok konuşulan dizisi Suskunlar'ı seyrederek kutladım.

Suskunlar, Kuyudibi'ndeki dört arkadaşı konu alıyor. Yaptıkları bir hatayla tüm hayatları o hatada saplanıp kalan 4 arkadaş.. Bu hatadan sonra çocuk hapishanesinde hayatları mahvoluyor. Bir anda büyümek zorunda kalıyorlar. Çıktıklarında bir daha görüşmeme kararı alıyorlar. 20 yıl sonra içlerinden biri bu kararı yok sayıyor. Ve intikam için hepsini bir araya getiriyor. Kesinlikle bol adrenalinli bol acılı bir dizi. İlerleyen bölümlerde mahvetmezlerse gerçekten sinema tadında ve soluksuz izleniyor. Şahsen ekrandan gözlerimi alamadan izledim. Ve herkese şiddetlen tavsiye ediyorum (Şiddetle... böyle de bir manyaklık işte)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder