1 Haziran 2012 Cuma

Bodrum'a da Gittik Beraber!

Geveze, Bir Çeşit Ben'i kocaman bir hayal kırıklığına uğrattı. Ayrılmalarının üstünden 2 hafta geçti ki Betele'nin arkadaşı Kızıl'a yazmaya başlamıştı. Üstelik Betele'ye 'Şu kızı ayarlayalım yardım et' gibi saçma ergen muhabbetleriyle gitmişti. Betele bu kadar yüzsüzlük olmaz diye yorumlamıştı olayı.

Bir Çeşit Ben, Ego'ya dönüşen Geveze hakkında Betele ile uzuuun uzun konuşmuştu. Ego'nun Kızıl ile nolacağı belli değildi. Ama Bir Çeşit Ben'i kız arkadaşıyken ciddi anlamda farklı görüp değer verdiği kesindi. Yine de Bir Çeşit Ben kendisinin toparlanmasını beklemeden sınıftan birine yazma olayına iyimser yaklaşamadı. Bir ağladı iki ağladı. Sonra anladı ki dert etmenin anlamı yoktu. Artık Ego adında bir arkadaşı vardı.


Bir Çeşit Ben ve Evdaşlar ani bir kararla Evdaş'ın Bodrum'daki teyzesine gittiler. Bir Çeşit Ben 2 yıldır Bodrum'u hayal ediyordu. Bu açıdan yine şansı tutmuştu. Bodrum, Bir Çeşit Ben'in şimdiye kadar gördüğü en güzel yerdi. Gürültü yoktu, stres yoktu.. Buradaki insanların daha uzun yaşamasının nedeni belliydi. Bir Çeşit Ben bir gün böyle tatil yeri gibi bir yerde yaşamayı umut etti.. Bodrum'un bembeyaz evleri kadar denizi de güzeldi. İzmir'in denizi Bodrum'un denizinin yanında çamur gibi kalıyordu.
Bir Çeşit Ben denizden çıkmak bilmedi. Reklamlarda özendiği çocuklar gibi iskeleden atladı. Evdaşlara bildiği kadarıyla yüzme öğretti. Sırt üstü yüzerken bi uçağı izledi. Sonra da 'Amaaan' dedi 'Dünya bu işte' :D

Bir Çeşit Ben, eski erkek arkadaşı Geveze'nin yaşattığı ağır hayal kırıklığından sonra Yumyum'la konuşmaya başlamıştı. Yumyum, Bir Çeşit Ben'in liseden arkadaşıydı. Kısa bir dönem Yumyum'dan hoşlanmış, her yere Yumyum resimleri çizmiş sonradan vazgeçmişti. Yumyum'u üniversiteye geldiğinden beri görmemişti. Geveze'yle tartışmalı oldukları dönemde çocuk birden ortaya çıkmıştı. Geveze mesajları görüp konuşmamasını isteyince Bir Çeşit Ben çocuğun niyetini bile anlamadan dinlemeden kesmişti konuşmayı. Yumyum 'Hayrola yanlış bişi mi yaptım' falan demiş ama Bir Çeşit Ben aşırı sadakat takıntısıyla cevap bile vermemişti.

Geveze'nin yaptığından sonra Bir Çeşit Ben 'Madem herkes istediği gibi davranıyor, madem aşk falan böyle unutuluyor.. ' diye kendince arabesk cümleler kurmuş ve ısrarla mesajlar atan Yumyum'la konuşmaya başlamıştı.

Bir Çeşit Ben böylece yeni maceralara başlamıştı. 4 aylık tatil sürecinin nasıl geçeceği ve kalan 2 yıllık okul hayatları boyunca neler yaşayacakları merak konusuydu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder