17 Temmuz 2012 Salı

Mersin'im Biçim Biçim

Bir Çeşit Ben tatilde serisi devam ediyor... Bir Çeşit Ben en son Mersin yakınlarında yakalandı. Kameralara el gadar şortu, artistik bluzu ve şıpıdık parmak arası terlikleriynen görüntülenen Bir Çeşit Ben insanının keyfi yerindeydi....

Bir Çeşit Ben tatile, her zamanki gibi her biri ayrı çeşit ailesiyle birlikte çıkmıştı. Mersinde yine bir akrabalarına giden Bir Çeşit Ben ve ailesi Mersin'in nemiyle mayışıklık dolu, deniz dolu, kum dolu günler geçirdiler. Bir ara Bir Çeşit Ben denizden baygınlık geçirip Peder Bey'le tavla oynamaya girişti. Daha ilk elde kızının şansına çift çift gelen zarlara sinirlenen Peder Bey oyunu bıraktı :D Keyfiyle doğru orantılı olarak artan şansıyla okeyde de kazanan Bir Çeşit Ben herkesin sinirini bozmuş ve oyunlardan kovulmayı başarmıştı. (Ergenler özellikle okeyde yenilgiye gelemez test edildi onaylandı!!!:p )

Bir Çeşit Ben kalabalık aileye bayılıyordu. Herkesin bir ağızdan konuşmasına, ergenlerin ilgi çekmek için iddialı bir şekilde kulaktan dolma eleştirilerde bulunmalarına, yaşlıların konuyu anlamadan yorum yapmalarına bayılıyordu... Uzun kahvaltı sofraları, hiç tanınmayan akrabalara ne olduğu nerelerde oldukları.. Hepsi öyle güzeldi ki..
O büyük kalabalıkta Bir Çeşit Ben ve ailesi gördüler ki yeni nesil denilen şey gerçekten bambaşkaydı. Öyle ki kahvaltı sofrasında kardeşi Depresan deneyip beğenmediği Viskiden, Bir Çeşit Ben tadını beğendiği nargilelerden konuşunca Hocaaanım şaşırıp kalmış ve
"'vay beee bizim zamanızda'"yla başlayan cümleler kurmuştu...
Yaşlı nene suratını eşkitmiş, ev sahibi amca
'Ben babamdan köşe bucak kaçardım şimdi karşılıklı tüttürüyoruz' diye her biri kendi hikayesini anlatmıştı.

Mersin akşamları, Bir Çeşit Ben ve ailesinin bildiği kadar rahat değildi. Antakya özellikle kadınların gecenin kaçı olursa olsun dışarıda rahatça gezmesiyle bilinen bir yerdi. Hocaanım bazen akşamın 10 larında çarşıdan döner ve bu herkesçe normal karşılanırdı. Mersinde ise akşam 10da o el gadar şort ve parmak arası terlikler, modası geçmeyen öküz-tren ilişkisini bir kez daha gözler önüne sermişti. Bir Çeşit Ben görmüştü ki her yer aynı olmuyordu. Camiiye girip ibadetini eden gençten insan, iki dakika sonra ağzı açık bir morona dönüşebiliyordu.

Böylece Bir Çeşit Ben ve ailesi zaman ve mekandaki deriiiiin değişiklikleri görmüşlerdi.. Buna rağmen harika bir tatil yapıp dönmüşlerdi. Şimdi sırada Ramazan ayı vardı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder