12 Temmuz 2012 Perşembe

Mesajla Sessiz Sinema? 2 Kelime/Erkek?


Bir Çeşit Ben o akşam İnsanlar Alemi adlı programı izlerken bir adamın taklidini gördü.. Tanıdık biriydi.. Ama çıkaramadı. Hani böyle edebiyat dersinde eser-yazar ezberlerken bir diyalog olur ya:

* 'Anayurt Oteli?'
*Mmmm biliyodum... Dur bak söyleme biliyorum... Dilimin ucunda.. Neydi yaaa.. Hani sayfanın sağ köşesinde ikinci satır üçüncü eser...
*Oha artık.. E adı?
*Ya hatta edebiyat kitabında resmi vardı dimi hatta şuraları beyazlamış..
*Ya tamam diğer eseri Aylak Adam..
*Aylak-Atılgan!!! Yusuf Atılgaaan!!!
*E bravo
*Ay çok rahatladım yaaa...
(Bu diyalog gerçek hayatta farklı isim-eserle yaşanmıştır!:) )

Bir Çeşit Ben'in yine takılmıştı kafasına işte aynen böyle. Önce kardeşine anlattı. Ya hani bu kadın gibi bi ismi vardı??? Kardeşinden tepki alamadı. Ya hatırlasana bu adamı falan dedi ama kardeşi bilmezdi. Ona göre böyle şeyler entel-danteldi...Bir Çeşit Ben de başladı mesaj atmaya..
Önce Evdaşlara..
*Ya Evdaş hani bizim okula bir adam gelmişti.. Bilet bulamamıştık da gidememiştik..Hikaye anlatıyodu.. Tarih hikayeleri.. Hatta Beyaz Show'a çıkmıştı.. Siyah saçlı uzun boylu bir adam hani...
-Hatırlayamadım yaaa..
-Yüzü aklımda da adı gelmedi canım yaa...

Sonra Varyemez Pembe Kafa'ya
* "...""...."""...."" ... Ya hatta izmirde oyuncak müzesi açmıştı bu adam...
- Ay bilmiyorum ki ama hatırladım.. Tınaztepeye gelmişti demi bu adam..
*Evet yaa... Hatta benim arkadaşıma bilet sormuştuk da bulamamıştık.. Offf çatlıcammm...
- Hatırlayamadım ama merak ettim bak. Öğrenirsen haber et mutlaka...

Sonra Gamsız'a
*bla bla bla blaaa....
-Hiç öyle bir şey hatırlamıyorum.. Noldu ki...
Gamsız'dan nasıl bir insansın sen yaaa tepkisi :/

Sonra Betele'ye
*Ay betelem hani böyle hikaye anlatıyo adam... Komik anlatıyo...
-Hikaye anlatan derken?
-SUNAY AKIN falan mı?

*OOOOhhhh çok şükür yaa.. Sunay akın işte yaa....

Betele, Bir Çeşit Ben'in yüzleri hatırlayan ama isimleri çıkaramayıp takılı kalan beynine üzüldü ama Bir Çeşit Ben koccaman bir huzurla günü tamamladı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder