10 Nisan 2013 Çarşamba

Allam Aklıma Sahip Ol

Hasta olduğunda açılan tek burun deliğini sevinçle herkese haber verebilen çeşit insan Bir Çeşit Ben'in hayatındayız.

Bir Çeşit Ben, o hafta yine bir hastalığa merhaba demişti. Neredeyse dönemin başından beri griple mücadele halindeydi. Hocaanım'ın dediğine göre bağışıklık sistemi çökmüştü. Bunun nedeni de Bir Çeşit Ben'in pek de aramadığı meyvelerdi.
Hastalık dışında her şey Bir Çeşit Ben için yolunda gidiyordu. Hatta düşündüğünden de iyi bir şekilde...

O gün sevgilisinin arkadaşı Sudan Korkan Kaptan'ı daha iyi tanıma fırsatı bulmuştu mesela. Sudan Korkan Kaptan yıllardır okuduğu kitaplardan, izlediği filmlerden öğrendikleriyle hayatı sorguluyordu. İnsanların 'Statü, para, ün' peşinde koşmalarının saçma oluşunu, basit yaşayarak da çok mutlu olunabileceğini söylüyordu. Hatta aslında para ya da ün sahibi olanların sadece mutlu taklidi yaptıklarını savunuyordu. Dışardan oldukça eğlenceli ve rahat bir insan gibi görünen Sudan Korkan Kaptan'ın böyle derin düşündüğünü kim bilebilirdi ki...

Bir de Oynak vardı... Uzun zamandır şöyle bir oturup sohbet etme fırsatı bulamadığı Oynak o ara yine bir aşk acısı çekiyordu. İnsanlar dışardan Oynak'ı durmadan kız peşinde koşan biri sanırdı. 3 hafta boyunca bir kızdan bahseder, onla mesajlaşır, sonunda da işi ciddiye bindiremeden reddedilirdi. Ya da kendiliğinden kızdan vazgeçerdi. Uzun zamandır aşkta yüzü gülmüyordu Oynak'ın... Bir Çeşit Ben, Oynak 'la sohbet etme fırsatı bulmuştu. Ve onun için çok üzülmüştü. Oynak ilk defa bir kıza fena halde vurulmuştu. Ancak sonuç yine hüsran olmuştu. Yine de o sohbet konuşmak ikisi için de iyi olmuştu. İnsanlarla konuştukça ve farklı hayatlar gördükçe Bir Çeşit Ben kendini daha iyi hissediyordu.

Bir Çeşit Ben günlerdir kendini acayip bir rahatlık içinde buluyordu. Mutluydu. İnsanlarla konuşmak ona iyi geliyordu. Zaten dert etmesi gereken bir şey de yoktu.

Sadece ara sıra geçmişinden hortlayanlar vardı. Bu kişiler onu dürtüp, kendilerini hatırlatıyorlardı. Sonrasında yine kayıplara karışıyorlardı. Bir Çeşit Ben, geçmişte o kadar değer verdiği bu insanların nasıl böyle davrandığına bir anlam veremiyordu Bir Çeşit Ben...

Günler güzel ve hızlı geçiyordu. Çok gülen çok ağlar hesabı Bir Çeşit Ben, kötü şeyler olmasından çok korkuyordu. Bu güzel günlerin güzel devam etmesini istiyordu....

3 yorum:

  1. Kaptandan...
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=G0EYtAIVvdY

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. İşte Sudan Korkan Kaptan'ın gelecekteki versiyonu :p ama sıkılmaya bu kadar felsefik bakılabileceğini hiç düşünmemiştm :)

    YanıtlaSil